halkla alakası olmayan işe yaramaz, çöp tenekesi bir örgüt.
bunların yapacağı devrime kim katılır lan?
olum biraz sosyoloji okuyun. Halkı tanıyın. bu nedir yahu?
bir solcu olarak, bu tarz örgütlerin devlet kontrolünde olma ihtimallerini hep düşünmüşümdür. kaldı ki dhkpc de bir çok falsosu olan, derin bağlantıları ile ünlü bir örgüttür.
edit: bu ve benzeri örgütler, halkın haklı sesine ve mücadelesine halel getirmekten başka bir halta yaramayacaklardır.