iki gün önce bi karar aldım kendi kendime.daha da yazmam dedim bu sözlüğe, girer bakarım dostların mesajlarına cevap verir siktir olup giderim diye düşündüm *.
çünkü son zamanlarda harbi çekilmez oldu burası, çocuk parkına döndü amk. eski eğlence yok, eski tad yok, eski yazarlar zaten yok amk çoktaan sessiz sedasız yürüdü gittiler. yazdıklarını okuyabileceğin kukla gibi üç bilemedin beş yazar var sözlükde kalan. onları da türlü oyunlarla sindirip siktir etmenin peşindeler. amk sanki fetonun paralel yapısının dikey izdüşümünün ebesinin amısı burda da iş başında.
anlıycağınız hiç bi sik yok artık burda.
kukla bu ibneliklere inatla direniyor. amk adam son mod bükücü olmak için tüm enerjisini sarfediyor çırpınıp duruyor. ne kadar dayanır bilinmez. ben izlemeye dayanamıyorum adam inatla çarpışıyor.
kısacası, bence zall kuki'yi döver kuki x'i siker fener şampiyon olur seçimlerde mehape bizim burda üçüncü parti olur bende derim ki; "göbeemiz zall'la birlikte kesilmedi ya amk, bize sözlük mü yok?"
dünya kadınlar günün kutlu olsun kuki, allaa emanet.