çalgı çengiyi ilk izlediğimde beğenmedim ama behzat ç. sonrası yeniden izlediğimde ilk izlediğim kadar ki sığlıkta gelmedi. sonra işler güçleri her bölümünü olmasa da genel olarak beğenerek izledim ama düğün dernek sonrası bu yapımı izlemeyi düşünmüyorum. işler güçlerde biz para için ünlü olmak için yola çıkmadık diye alt metinler vardı ama düğün dernek ne derece sanatsal bir yapımdır tartışmak lazım.