Geçmiş zamanlarda rektör seçimleri konusunda Ahmet Necdet Sezer'i eleştiren bir yaklaşımı olmasına rağmen, aynı makama geldiğinde aynı şeyi yapan Cumhurbaşkanıdır. ilk rektör atamasında 116 oy alarak birinci olan rektör adayını değil, 80 oy alan ikinci adayını rektör olarak atamıştır.
Hani demokrasi çığlıklarınız efendiler? Ses gelmiyor? Demek ki neymiş? Şimdi siz aynı şeyi yapınca son derece demokratik oldu değil mi? *