kardeş payı

entry1341 galeri
    130.
  1. az önce bipsiz olarak 1.bölümünü izlediğim ve aklımda amk* nin polis aracında ''ibrahim kendine gel'' repliğiyle kalan dizi.

    (bkz: erol ile ibrahim)
    0 ...