memur olmak

entry129 galeri
    39.
  1. bende memurum.ama bırakında biraz dezavantajı olsun.2-3 yıl sonra tayini aldırdınız mı sorun kalmaz.
    2 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük