mortal kombat

entry154 galeri
    103.
  1. efsane playstation 1 oyunu.
    çocukluğumun oyunu.

    dondurup pataklayan zabziro,
    ok atıp kendine çekip ağız burun dalan scorpion (ki bu adamı dayımdan başka birimizin seçmesi yasaktı),
    elektrik veren bi eleman vardı bi de r harfi ile başlıyordu hatırlayamıyorum.
    tanya ile sonya vardı iki sağlam hatun. hele tanya evlerden ırak, boynuna çıkar oturur boynunu kırardı adamın zilli.
    (dövüşçülerin adlarını yanlış yazmış olabilirim bu kadar hatırlıyorum)

    street fighter'dan çok daha iyi ve eğlenceli bir oyundu.
    sanırım fatality falan da oluyordu burda.

    uzun zamandır aklıma düştü netten dandik bi şekilde oynadım bir kaç el, ı ıh olmadı, eski tadı vermedi. hem playstation da oynamanın tadı başkaydı. hem baktım da eskilerden pek adam yoktu.
    0 ...