hala arada sırada deli gibi hesaplarını takip ettiğimdir. üstelik sevgilim de var.
ama pek sevmiyorum galiba şimdiki sevgilimi. sevmeye çalışıyorum işte en azından. o beni çok seviyor, o yüzden onu kırmamaya çalışıyorum fazla, onun sevgisine layık olmaya çalışıyorum elimden geldiğince. yakışıklı, boylu poslu biri, bizim dershanenin havalı çocuklarından işte. ona bakınca içim gidiyor resmen...öhöm.
ama kafam hep onda, eski sevgilimde. salaklık da burda işte. ayrılalı 6 aydan fazla oldu neredeyse. ayrıldıktan sonra da hiç konuşmadık, ama özlüyorum. onun yaptığı en küçük bir hareketi şimdiki sevgilimde arıyorum. çok saçma halbuki lan. ama unutamıyorum işte. hastalık gibi bir şey bu dostlar, illet bir hastalık!
geçenlerde onun bir resmini gördüm, eski sevgilisine dönmüş galiba. yan yana, baş başa bir fotoğraf. inanır mısınız, fotoğrafı görür görmez, sankı aylardır bu anı bekliyormuşum gibi, korktuğum bir şey başıma gelmiş gibi ağladım.