başbakanınız rte'nin bitirmek için uğraşırken hamlesinin ters tepmesiyle daha çok kenetlenmeye sebep olduğu canım kulübüm.
aziz yıldırım suçluyken kahraman oluverdi sayesinde.
hem de sadece fenerbahçeliler için değil.
ben ki aziz yıldırım'ı sevmeyen ve istifasını isteyen bir fenerbahçeli iken şimdi aksine aziz başkan kalsın diyorum.
bunun için teşekkür mü etmeliyiz rte'ye? tabi ki hayır. teşekkür, içinde şükür geçen bir kelime olarak fazla gelir kendilerine.