"bana mutluluğun resmini yapabilir misin?" diye sordum. karışık pizza söyledi. "bu ne la?" deyince de, pizza kutusunu eline alarak açtı ve bana doğru dönerek dedi ki: "mutluluk, birbirleriyle alakasız gibi görünen şeylerin bir araya gelerek zamanla bir bütün oluşturmasıdır" vay amk diyerek otobüse atladığım gibi eve geldim. hala titriyorum.