abdullah gül

entry1937 galeri
    324.
  1. geçmişte ne yaptığı değil, gelecek için nasıl adımlar atacağı önemli olan insan, 11. cumhurbaşkanımız.
    hala bir insanı, geçmişte aldığı kararlardan ötürü yargılamamız ne kadar doğru bilmiyorum. dünya yüzeyinde her bireye tanınan
    şansların, bir kere de abdullah gül'e tanınmasının doğru olacağını düşünüyorum. insanlar hala inatla inanmak istemiyor. adam ne dese; "hadi canım sen de! atıyorsun!" cevabını alıyor. deniz baykal muhalefet yapıyorum zannederek, adamın her dediğine; "biz kendisine güvenmiyoruz. dediklerinin hiçbiri doğru değil" şeklinde bir tavır takınıyor. bu nasıl bir bağnazlıktır, nasıl bir at gözlüğü takmaktır. sabır denen bir şey kalmamış kimsede. yahu, adam bizlere duymak istediklerimizi (her milletvekili vaadi gibi) söylüyor. peki bu dediklerini yapması için ona bir şans dahi veremeyecek miyiz? ahmet necdet sezer de aday olduğu dönem, bir sürü eksisi ve geçmişinden dolayı yerden yere vurulmuştu. ama ne oldu? her eksisini, iki artı yaparak toparlamaya, kapamaya gayret etti. her bir bireyin yapması gerektiği gibi...

    iktidardaki partiler içinde, türkiye realitesinin farkında olan belki de tek parti akp. diğer bütün herkes ütopik hayaller peşinde koşarken, akp elindeki imkanları en şekilde nasıl değerlendiririm'e bakıyor. dini bütün kesmin oyları %20-%30 civarındadır. peki bu geri kalan oylar kimlerden geldi? tabi ki onlara güvenmeyi seçenlerden, yani karma kesimden.

    akp'yi ya da abdullah gül'ü sevmeyebiliriz. ama bu onlara güvenmememize, ya da bir tek şans dahi olsun vermememize bir bahane olamaz. abdullah gül için, ufuk uras demiş ki; dediklerinin doğruluğu, yapmayı amaçladıklarının uygunluğunu hepimiz gördük ve duyduk. şimdi sıra beklemede. eğer hareketleri de bu dedikleriyle tutarlılık gösterirse, bizim de tam desteğimizi alacaktır... "
    şöyle düşünün; abdullah gül dincilerin ya da akp'nin cumhurbaşkanı olmayacak. tüm türkiye'nin; dincisinin, solcusunun, sağcısının... hepsinin cumhurbaşkanı olacak... ve bu destekleri hakedebilmek için, isteklerine cevap verecektir. ortada daha fol yok, yumurta yokken; "bu adamdan iş çıkmaz" demek yersiz ve dar kafalılıktır... elimizdeki tek seçenek şu an; güvenmek ve beklemek...
    3 ...