1091.
-
fast food dünyasının ak partisidir.
herkes kötüler, herkes eleştirir, kimse beğenmez ama en yüksek ciroyu bu firma yapar. resteronları her daim doludur.
eleştiren adama "beğenmiyosan yeme o zaman" diyosun, "yemiyom zaten" diyo.
lan olum sen yemiyon, ben yemiyom, o yemiyo da kim yiyo bunca hamburgeri, patatesi? nası dolup taşıyo bu restoranlar?