serra ivashkovaa

entry455 galeri
    213.
  1. selamun aleykümn arkadaşlar... tanımlayalım serramızıda.. yani insan nickini yazarken bile bir hoş oluyor öyle bir 10. nesil yazar...

    kendisine diyorum ki yeter yeter ben de bir can taşıyorum serram yeter... bu şarkım ikimiz için...provasız... tek seferde.. hatalarımı mazur gör...hastayım sana her zaman biliyosun...mutlu günlerimiz olacak yeniden...

    0 ...