islam'da namaz kılmamanın cezası nedir? Cezası idamdır. Bunu cahil olmayan her müslüman bilir. Peki neden dile getirmezler? Deseniz ki artık medenileştiler namaz kılmayan idam edilsin demiyorlar reddiyeye girdiler.öz eleştiri yaptılar vs. Yoo, Yok öyle bir şey. Halen namaz kılmayanların idamını onaylayan yazarların kitaplarını onaylarlar, o hadislerin geçtiği hadis kitaplarına sahih hadis derler, ayetleri ise namazkılmayanların idam edilmesi gerek diye değerlendirirler.
Peki neden söylemiyorlar? Neden Nihat Hatipoğlu namazın faydalarından uzun uzun bahsediyor ama dinimize göre namaz kılmayan müslümanın kafası kesilir demiyor? Kesilmesi gerektiğini düşündüğünden %100 eminim. Veya diyanet başkanı, Tayyip, Cübbeli vb. Hiçbiri bu konuya girmiyor. Satır aralarında kitaplarında vb bahsediyorlar ama çıkıp açık açık namaz kılmayanları keselim islamın gereği budur demiyorlar. Neden?
Burada şeriatçının tipik özelliği ile karşılaşıyoruz. Şeriatçı sinsidir. Gücü eline geçirene kadar sabırla bekler. Onun için haklı çıkmak önemlidir. Mühim olan galip gelmek iktidarı ele geçirmektir.
Bu uğurda her şeyden taviz verir. Taa ki gücü eline geçirene kadar. Gücü eline geçirince ise elde pala kafa kesmeye başlar. islam tarihi 1400 yıldır bu tip örneklerle doludur. Karşımızda mert bir düşman yok.
Kaypak, 10 yüzlü, duruma göre hareket eden, sinsi, acımasız, aşağılık bir yaratık sürüsü var.
Düşmanı tanıyalım ona göre hareket edelim.
----------
@11 in dediği gibi
kâfirlerle aramızı ayıran fark, kılmayı taahhüt ettiğimiz namazdır. kim namazı terk ederse, kâfir olur.(nesâî, salât, 8)
bu hadîs-i şerîfte yer alan kâfir olur hükmü ile; doğrudan namaz kılmayanın mı kast edildiği, namazı önemsemeyenin mi kastedildiği, namazı inkâr ederek terk edenin mi anlatılmak istendiği konusu âlimler arasında tartışılmıştır. hâfız, namazı önemsememek küfür sebebi olur. derken; nihâyede, namazı inkâr ederek terk edenin kâfir olacağı hükmü yer almıştır.
ki bunlar tartışma konusu iken, şeriat mutlak güç olduğunda ''namaz kılmayan kafirdir'' aksini idda edende kafirdir dendiği zaman, ki şimdi bile açık açık konuşulmuyor çelişkilerle dolu. kafirdir dediği zaman,
>>Ey iman edenler! Kafirlerden (öncelikle) yakınınızda olanlarla savaşın ve sizde bir sertlik bulsunlar. Bilin ki Allah kendisine karşı gelmekten sakınanlarla beraberdir.(TEVBE/123)
>>Fitne ortadan kalkıp allahın dini tam anlamıyla egemen oluncaya kadar onlarla savaşın.(bakara-193)
>>Onları nerede yakalarsanız öldürün. Sizi çıkardıkları yerden (Mekke'den) siz de onları çıkarın. Zulüm ve baskı adam öldürmekten daha ağırdır. Yalnız, Mescid-i Haram yanında, onlar sizinle savaşmadıkça,
siz de onlarla savaşmayın. Sizinle savaşırlarsa (siz de onlarla savaşın) onları öldürün. Kâfirlerin cezası böyledir.(BAKARA/191)
>>Kendilerine kitap verilenlerden Allah'a ve ahiret gününe iman etmeyen, Allah'ın ve Resûlünün haram kıldığını haram saymayan ve hak din islam'ı din edinmeyen kimselerle, küçülerek (boyun eğerek)
kendi elleriyle cizyeyi verinceye kadar savaşın.(TEVBE/29)
>>Ey Peygamber! Mü'minleri savaşa teşvik et (isteklerini arttır). Eğer sizden sabırlı olan 20 kişi olursa, 200 kişiye gâlip gelir. Ve şâyet sizden 100 kişi olursa, onların fıkıh (idrak) edemeyen bir kavim
olmalarından dolayı, kâfir kimselerden 1000 kişiye gâlip gelir.(ENFAL/65)
gibi ayetleri kullanarak bile meşru gösterilecebilek olaydır.