dandik bir ekran kartına ve sisteme sahipseniz almamanız, oynamamanız gereken oyun.
dandik dediğim "ati hd 4650" ekran kartı fakat aşırı kasıyor. öyle böyle değil.
ama gerçekten csyi 2 yıl önce bırakmış biri olarak ve bu oyundan sıkılmış biri olarak tekrar başlamamı tetikleyen oyun.
gerçekten yapmışlar abi.
böyle bir şey diyeceğimi sanmazdım ama yapmışlar.
maç bulma sistemi, rütbe olayı, yıkım modu ve benim favorim "silah yarışı" ile baya sağlam oyun yapmışlar.
silah yarışı oyununda ne kadar çok pc kassada benim oyun stilime göre yapılmış bir mod olduğundan 20 oyun oynadığımı var sayarsak 18ini ben alıyorum. o kadar söylüyorum. 10 maç oynadığında rütbe veriyor sonra artıyor fakat ben daha 2 maç yaptım. çünkü gerçekten aşırı kasıyor. ve oyunu bırakıcam büyük ihtimal bu yüzden. çünkü ben pub değilde maç oynayan biriyim.
neyse olay ben değilim.
167 başarım gerektiren oyun. oynadıkça başarım kazanıyorsunuz.
buda bir çok kişiye oynamaya isteği getiriyordur.
gerçekten çok iyi ama sisteminde çok iyi olması gereken oyun.