şurda adam anlatmış. bir zamanlar ben de insaların yüreklerini titretecek yazılar yazardım ama beni tiye aldılar, ben de memeci oldum demiş. tabi olacaksın amk meme lan bu. memeden güzel şey mi var şu dünyada, olsa da yalasak.. neyse şu son soyledigimi unutun, meme deyince bi an bi şey oldum..
peki ben bu bakınızı neden verdim? bahsedilen 10 başlığın 6'sını açan kişi. o da eskilerden hoş entryler giren bir arkadaş. beşinci nesil. yani kukiyi bütün sözlük tiye almamış, sadece bu arkadaş hafif değdirmiş. iyi de olmuş, zaten itiraflara bakıyosun herkes zırlıyo, bi kaç, belki bi kaçtan fazla zırlamayan yazar var. onlara saygılarımı sunuyorum. evet durum bu. demek ki burdan ne anlıyoruz arkadaşlar? hiç bi bok anlamıyoruz, dağılalım.
edit: bu arada çaylak olmuş amk, neyse ben şuraya don atlet bırakayım da lazım olursa alsın.