kukla

entry4406 galeri ses2
    1969.
  1. hayatımda hiç konuşmadım, ne mesajını aldım ne mesaj attım. yani, tanımam etmem. istatistiklere bakınca okudum gayette güzel makarasını yapmış adam. anlayacağın 2013 yılında okusam, o yazıları artılardım bende. sizin gibi dalvarakları (varak diyorum lütfen) on numara mal yerine koyduğu için.

    ama bazı yazarların yaptığı adamlığa falan sığmaz. ulan herif çaylak oldu diye nick altına gelip atıp tutmak ne kadar etik?

    ego mastürbasyoncuları sizi.

    bak adam tavsiye bile vermiş. duru sabun daha iyiymiş.

    hadi bağalım. sağ el dolu eksiye yüklenin.

    sizi istemezükçülere şikayet ediyorum lann!!!!
    0 ...