milletin boş bakınızlar verdiği, saçma sapan şeyler yazdığı bir platformda kol gibi yazılar yazıyor, kimseyle polemiğe girmiyor, kırmıyor, üzmüyor da ondan.
adam yazıyor. her sene istatistiklere kol gibi sokuyor entrylerini.
sonra?
sonra onu çekemeyenler eleştiriyor.
bu adam kitap yazsa, "ben edebiyatçıyım" diyen yavşaklardan daha çok satar. ama yapmıyor.
istatistikleri sikerttiğin için ve istatistiklerde olması muhtemel sahtekarlığı önlediğin için seni kutlarım.