adalet ve kalkınma partisi

entry4903 galeri
    3288.
  1. her zaman söylüyorum, bir parti değildir, bir oluşumdur. ki son gelişmelerden sonra yıkılmazsa, bir daha asla yıkılmayacaktır. zira şimdiden sempatizanları istifa edenleri Amerikancı, liboş yapmış, gelişmeleri ''temizlik'' olarak görmektedirler. e, insana sormazlar mı? bu güne kadar neredeydi aklınız diye.
    0 ...