kayıp

entry205 galeri
    170.
  1. en mantıklı oyunkuranın özlem gözükmesine rağmen, olamaz dediğim, ama oluşuyla beni çok üzen dizidir. hala ısrar ediyorum, özlem olamaz ya.
    0 ...