galiba sözlüğün yalakası bol yazarlarından biri.
yazdığı entry'lere bakınca bu yazarın artı oy almazsa, istatistiklere girmezse öleceğini, bunalımlara gireceğini tahmin edebiliyoruz.
hani diğerleri diyor ya, neden geceleri yazmadığıyla ilgili aslında bunun da cevabını bulmak çok güç değil. adam senaristler gibi geceleri "acaba yarın ne yazsam da entry'm yalakalarım tarafından istatistiklere taşınsa?" diye uzun uzun senaryo kasmakta. sağolsunlar yalakaları da, hiçbir zeka pırıltısı taşımayan entry'lerini zirveye taşımakta gecikmiyorlar.
işin bir de komik yanı var. bir yazar tanımını yapıp devamında az da olsa öznel bir noktaya değindiğinde entry'si "sadece yazarı ilgilendirecek derecede öznel entry" gerekçesiyle siliniyorken bu yazar tam anlamıyla tanım bile yapmadığı halde, yazdıkları bir tek kendisini ilgilendirdiği halde entry'si silinmiyor. neden acaba?
sonra üzülün durun "uludağ sözlük giderek kötüleşiyor, iyi yazarları gidiyor buradan, ühü ühü" diye. siz de çanak tutmadınız mı böyle yazarların içi boş, fanteziden fanteziler beğendiren zeka pırıltısı taşımayan entry'lerine alkışlar yağdırırken, tek amacı sözlüğü iyileştirmek olan yazarlara değer vermeyip onların gitmesine?