cumhurbaşkanı oldu, ben yaptım, sağda solda başörtülü insanları öcü gibi gösterdiğiniz için, insanların ailelerini siyasete karıştırdığınız için, kendinizden başka bütün insanların ikinci sınıf muamele görmelerini istediğiniz için, ak partiye oy veren insanları, gerizekalı, alçak vatan haini, şerefsiz, aklısız, şeriatcı, yobaz, kültürsüz, diye tanımladığınız için ben yaptım ulan, arkamdaki 25 milyon insanla beraber ben yaptım, abdullah gül türkiye cumhuriyetinin cumhurbaşkanıdır, seve seve kabul etmez iseniz, nasıl olsa öteki türlü kabul edeceğinizi biliyorsunuz.
bu ülke de darbe denilen olay artık tarih olmuştur, olmadıysa bu ülke tarih olur.