Kafadaki butun var olan sorulari sikip atan ve yerine yenilerin gelmesine neden olan dizi. Kartlar resmen tekrar karildi. Bu kadar iyi dizi bu ulkeye fazla birader. Bu kadar iyisini haketmiyoruz. Her guzel seye verilmedigi gibi bu diziyede gereken degeri vermiyoruz. Dizi zaten sonu gelmeden kalkacak. Reklamsiz dizi mi olur amk.