doğal gaz alt yapısının tamamlanmasıyla son yıllarda havasında gözle görülür bir temizlik vardı, ta ki bu seneye kadar. doğal gazın pahalı olmasından mıdır yoksa bedava dağıtılan kömürden midir bilemeyeceğim şehirde katı yakıta bir geri dönüş söz konusu sanırım. kokudan ve dumanlı havadan geçilmiyor bu sıralar ki henüz kış da tam olarak gelmiş değil.