abi adam sizi neden siklesin onu anlamıyorum. derdi mi bitiyordur bunların amk. girdiği anda, yalama modlar, piç gammazların mesajlarıyla zaten yeterince uğraşıyordur. onun dışında spotlar var. yok buglu başlık açılıyor, yok gri ekran bilmem ne yine kafasi sikiliyordur. ddos attack yapip kendini bir sikim sanan lamerler de var tabi. onlarla da uğraşıyor.
bir de burdaki yazarların antik kuntik mal mal mesajlarıyla mı uğraşacak. yuh amk.