ben de özledim

entry947 galeri
    409.
  1. 2.bölümün son sahnesi müthişti özellikle ali atayın umuru vurdular diye bağırması ahahaha hala gülüuyorum lan.
    ayrıca dizi iyi gidiyor burak aksak zeki bir insan yavaş yavaş senaryoyu sağlamlaştıracaktık.

    2 adet dizi müziği için

    https://www.youtube.com/watch?v=epsIehQV6M4 (Dağılma | Bağlama)

    https://www.youtube.com/watch?v=ZKuF5ElELgU (Dağılma | Elektro Bağlama)
    0 ...