başkan çok bulunur da adam bulunmaz sıkıntı o zaten.
şimdi bu camiada maa ve ay kısaltmasıyla iki kişi fena halde yarışıyor başkanlık için.
bir inceleyelim diyorsun kimmiş bunlar...
biri şike yapan, diğeri ise zamanında şikeyi örtmek için elinden geleni yapan pek şerefli(!) kişiler.
yani böyle bir durumda seçimi aziz kazansa da mehmet ali aydınlar kazansa da kazanamayan ''şeref'' olacaktır.
dün konu ile ilgili bazı paylaşımlar gördüm.
baktım aziz efendi 2010-2011 sezonu şikeli şampiyonluk kupasını seçim malzemesi olarak önüne koymuş.
yüzsüzlüğün bu kadarı olur dedim kendi kendime...
2 sene geçti, konu ile ilgili birçok şey gelişme gösterdi.
bu camianın yöneticileri ceza aldı.
kulüp avrupa'dan men edildi.
süreç devam ediyor, çalıp önünüze koyduğunuz şey belki bugün de size yardımcı olacak. gerçekleri saklayacak.
ama bak güzel kardeşim, sen kandırıldığınla kalacaksın. bir gün önünde de arkandan da o kupayı da o kupanın şimdiki destekçilerini de bulamayacaksın.