abi bunlar yapılanları görmez, bunlar bilmez. biz biliriz. 23:00'da sol frame karıştığında gelip burda ağlarlar ama karışmadığında "la helal olsun" demezler. onu da ben bilirim.
teşekkürler zall. emeklerin için, mağduriyete uğratmadığın için yazdığın her bir koddan allah razı olsun.