real madrid

entry1658 galeri
    816.
  1. tuttuğum takımdır, ama son zamanlarda carlo yüzünden soğudum, daha önce hiç bir teknik adama bu kadar sövdüğümü hatırlamam, onu oraya koyan perez'inde amına koyum. Sinirlendim yine bak, değiştirin şu adamı lan!

    edit: hakkını yemişim reyiz, benitez belamızı sikti; şuan zizu reyizle iyi gidiyoruz şl falan alsak bari.
    10 ...