kim ne derse desin, türkiye'ye çağ atlatacak insandır. bir ayağı avrupada, bir kolu ortasyada, diğeri rusya'da, bir diğeri amerika'da, afrika'da, orda, burda, şurda... tüm dünyayı gezecek ve hakikaten bildiği dillerin ve edindiği dostlukların da yardımıyla türkiye'yi uçuracaktır. ben çok ümitliyim. cumhurbaşkanlarının sadece yazılı açıklama yaptığını zanneden yeni yetmeler bu duruma bir hayli şaşıracaklardır.
hakkında yapılan eleştirilerin tümü, yaptığı işlerle ve kişiliğiyle değil, eşiyle ve evliliğiyle ilgilidir ki bu insafsızlıktır. böylesine hem sağduyulu hem mütevazi hem başarılı hem de aktif bir cumhurbaşkanı türkiye için büyük şans! kıymetini bilin.