kayıp

entry205 galeri
    121.
  1. bisuru mantik hatasi var. adamlar kendilerini keskin nisanci sanip her yere yalniz gidiyolar. kimse arkasini kollamiyo. son sahnede polisler pusuda olmaliydi. tabi dizinin gidiasatina uygun olmadigindan olmazdi. o yuzden boyle sahnelere luzum yok. olacaksa da mantik hatasi olmasin pls.
    0 ...