bi arkadaşım vardı, kız. ondan hoşlanıyodum. o bu şarkıyı dinleyerek uyuyomuş. bana öyle anlatmıştı. ondan sonra her cem adrian dinlediğimde aklıma gelir oldu o kız. ve ben o kıza hiç bi zaman sevdiğimi söyleyemedim.
edit: söyledim. bi boka da yaramadı. (bilgi)