kendimi bildim bileli yılın en nefret ettiğim dönemini oluşturur kurban bayramları.
O iğrenç et kokusu, katledilen hayvanlar, sokakta-köşebaşında hayvan boğazlayanlar vs. vs.
ben ki muhafazakar bir çevrede büyüdüm.Ben bu durumdan bu kadar rahatsız oluyor, hatta tiksiniyorsam bu duruma tamamen yabancı bir insan ne düşünüyordur kimbilir.
Kurban denilen ritüelin kendisi zaten tarih öncesi devre ait.Eski çok tanrılı dinlerde insan kurban edilir, kan akıtılırmış.Zamanla bu insandan, keçiye-koyuna-sığıra evrilmiş.Ama ilkelliği ve iğrençliği aynen muhafaza etmiş.
ha bir müslüman koyun kesmiş, ha bir satanist kedi.ikisininde gözümde zerre farkı yok.Amaç aynı ne de olsa "kurban etmek" ve "kan akıtmak." Aynı derece de ilkel ve iğrenç.