dünyanin en ilginc olaylarina ev sahipligi yapan ulasim aracidir. Gecen gün mecidiyeköy den metrobüse bindim avcilar a gitmek icin. Birkac durak gectikce zaten kalabalik olan metrobüs iyice kalabaliklasti. Havada oksijen yok. Bütün metrobüs akraba bütün metrobüs tek yumruk. Sefaköy duraginda birisi beyleer malatyali olanlar insin metrobüs kasiyo dedi. Hic kimse anlam veremedi. Birkac kisi indi ve yolculuk devam etti.