Esnafının çoğunu satsan sakız alamazsın. Ne saygı var ne iş etiği. Bu yüzden kendinden nefret ettiren şehir.
Ek olarak sa şunu demek isterim:
"Denize arkamı dönsem bir ankara eder miydin sen? Sus cevabı biliyorum dalga sesini kes rüzgârı da. Ben o ıssız ankara ayazında nefesimin karanlığa karışmasını özledim o yüzden sus."