biraz zihniyetler düzeltilse, biraz altyapı çalışmaları düzeltilse, biraz çevre düzeltilse, biraz gençlere yönelik bir şeyler yapılsa, biraz çarpık kentleşme kaybedilse, istanbuldan sonra en güzel şehir olma potansiyeli var.
çarpık kentleşmeden kasıt gecekonduları yıkıp bi katta 4 daire 30 katlı toki yapmak değil ayrıca.