aykut kocaman'dan kötü bir t.direktör'dür.
evet aykut hoca da karın ağrısı yaratan bir futbol oynatırdı ama hiç olmazsa takıma kazanmasını öğretirdi. 1-0, 2-1 öyle ya da böyle alıyorduk maçları. abullah hoca döneminde sağolsun macaristan'ı bile avrupa'nın baştacı yaptık.