uykusuz

entry679 galeri
    579.
  1. eski samimiyetin olmadığı dergi.

    bu dergi ilk çıktığında okuyucusuyla iletişimi çok iyi olan, köşelerini yetiştiremeyenlerin 1-2 satır özür notu düştüğü samimi bir dergiydi ki zaten pek köşe yetiştirmeme durumu pek olmazdı.

    ama artık hiç bir istikrar yok. her hafta en az 2 köşe yok. her hangi bir özür notu yok. bazen aynı iki çizerin birden eski köşelerini yayınlıyorlar. bence istikrar konusunda biraz penguen'den feyz almaları lazım.

    zam konusuna gelince... bence zam kabul edilebilir. anormal değil. ama zam haftasında bile bu kadar boş bi dergi yapmak çok özensiz bi iş.

    not:bu yazın başında duyurulan uykusuz yazın yapıl(a)maması ise bence büyük hayal kırıklığı.
    0 ...