ali suzanoğlu

entry3 galeri
    1.
  1. sesi var, görüntüsü yok. merak ettim nası bi tip acaba. dinlediğim ilk şarkısı: "bazı adamlar çok yalnız" . daha başka şarkıları da varmış.

    1 ...