''aşık olmayınca, maşuk neye yarar'' demişler. bu 'sevgili' metaforuna da şöyle bir bakınca, aslında tüm sevgililer, sizin aşkınızla değer kazanır. sizin aşku heyacanınız olmasa, o 'sevgili' denilen mahlukatın şu dünyada zerre kıymeti yoktur.
ona tüm kıymeti veren sizsiniz, o sizsiz bir hiç...