Üstad' ın " kadınlar" adlı eserini okuduktan sonra, kadınlara bakış açım değişmedi.
çünkü yazar orada da kadınları cinsel bir meta olarak görmekteydi.
oysa bir arkadaşım yazar' ın " kadınlar" adlı eserini okuduktan sonra, kadınlar' a karşı bakış açımın değşeceğini söylemişti.
Ulan acaba benim penceremde mi var bir problem?