charles bukowski

entry1049 galeri
    653.
  1. Üstad' ın " kadınlar" adlı eserini okuduktan sonra, kadınlara bakış açım değişmedi.
    çünkü yazar orada da kadınları cinsel bir meta olarak görmekteydi.
    oysa bir arkadaşım yazar' ın " kadınlar" adlı eserini okuduktan sonra, kadınlar' a karşı bakış açımın değşeceğini söylemişti.
    Ulan acaba benim penceremde mi var bir problem?
    0 ...