kısaca özet geçmek gerekirse;
- doğal gaz'a bakiye yüklemeyi unutursanız donarsınız.
- yan komşunuz travesti ise, şeker ve kahve istemeye gelmesin diye dua edersiniz.
- ulaşım rezildir.
- kışın cehennem hayatı yaşarsınız
- çoğu yerde yokuş vardır.
- "angaralıyıh gardaş" diyen amiriniz olursa ağlarsınız.
- çok övülen kızılay'ın tırt olduğunu görürsünüz.
- güzel kız çok azdır. *
- nasıl büyükşehir olmuş diye hergün söylenirsiniz.
- türkiye'de en çok tofaş'ın olduğu bir şehirde olduğunuzun farkına varırsınız.
- bir amir ve bürodan 2 arkadaşla çubuk barajında birlikte içki içebilirsiniz.
- behzat ç'deki gibi neşet ertaş çalan birahaneleri sevimlidir.
- ankara oturak alemlerini merakla geçer ömrünüz. *
- ankamall'a arabayla bilmeyen biri olarak gitmek için çıkarsanız 4 saatten önce bulamazsınız.
- lokantalar pahalıdır.
- kayserisporluyum dersen amirin her türlü kafayı takar. *
- memleketini özler her akşam içersin sosyal aktivite olarak
- kitap okuyup birşeyler yiyebileceğin cafe'ler yoktur.
- solcu biri olarak, sağcıların çok olduğu bir memleketten gelmişseniz ankara'yı yavaş yavaş seversiniz.
- toplu ulaşımda yüzü gülmeyen insanları görür ankara'yı tekrar sevmediğinizi anlarsınız
- yozgatlıların kahvehane'lerinde sıcak samimi insan görürsünüz.
- geldiğin ilk 4 hafta, cehennem gibi olur duygusala bağlarsınız.
- play station cafelerde liselilere pes'te ders verirsin.
- yüzü gülmeyen insanlardan streslenir, gülenlerin de yapmacık olduğunu anlarsın
- kiralar yüksektir.
- ankara kızlarına gaddar oldukları için yakınlaşamazsın.
- dışlanan sincan ve türevleri yerlerde yaşayan insanları için katlanırsın ankaraya.