hadi abdullah kalk yerine yat diye seslenmek istediğim uyuyan güzel.
belediye takımında yukarılara gitmesinin sebebi birbiriyle uyumlu dirençli ve fizikli bir takıma sahip olmasıydı, bu milli takım işi zor iş hocam ! futbolcu seni yiyebilecek karizmaya sahipse senin ipini çekiverir, türkiyede mustafa denizli ve fatih terimin alternatifinin olmama nedeni yüksek egoları ve yüksek karizmalarıdır.
fatih terim selçuk inanı keser, sen bunu denersen selçuk seni takımdan keser, ceket ağır geldi bu saatten sonra zorlamamak lazım, tüpçüyüde al git en azından iyi anılırsın.