dün gana karşısında 2-0 ı korumak yerine oyunu izlemeyi tercih etmiş ve yorgun takımın 2 gol yemesine engel olamamış basiretsiz hoca. hatta 86 durum 2-2 ye 76. dakikada gelmişken bitime 3 dk kala manevi oğlu mevlüt ü kurtarıcı pozisyonunda oyuna sokması sesli güldürmüştür. arda ile nuri yi kanatlarda oynatmayı denemesi ve emre nin yerine Alper ile başlaması kanımca yanlıştır. Letonya ve Slovenya gibi gözü kapalı yenebileceğimiz tipte takımlardan sonra bir de gana hüsranı artık ipini çekmek için yeterli sebeptir ama yine kalıp bizi kanser edeceğini düşünüyorum.
şöyle bir kadroyla yine başaramadı dün akşam. normalde bu kadronun 2014 e 2. de olsa rahatça kalabilmesi gerekiyor halbuki...