mevlüt erdinç ve mehmet ekici gibi yıllardır şans verilmesine rağmen bu şansı değerlendiremeyen iki futbolcu yine kadrodadır. mevlüt'ün yerine cenk tosun tercihi daha doğru olmaz mıydı düşündürücü. serdar kurtuluş'un da performansı berbat olmasına rağmen sırf beşiktaş'ta oynuyor diye mi milli takıma çağrılıyor anlamış değilim. bekir irtegün gibi bir sığırın bu takımda hala ne işi var ilginç. hamit altıntop da takımda. kendi taraftarları küfrediyor bu adama. allah'tan dany türk değil onu da alırmış yoksa. bursaspor'dan şener alınabilirdi kadroya.