Türkçe server yapmışlar da şimdi gidip yeniden başla filan. Hiç uğraşamam.
Zamanla anlıyorsunuz oyunu zaten çok karışık.
En zevkli şeysi 3v3'ler. 4 aydır girmıyordum ama yine yeteneğim kaybolmamış.
Grafizmi çok güzel bu arada. Yoksa oynamam zaten, öyle de seçiciyim.