bazen bi takımdaki oyuncuları yetenekleri ölçüsünde değil takıma bağlılığı ile değerlendirmek gerekir. toraman onlardan birisi. önder özen gibi iki tane afili cümle kurunca kendisini futbol sosyoloğu sanan insanların toramanın üzerine oynaması hele ki bunu yapanın fenerbahçeli olması insanı işkillendiriyor. toraman özenden daha kıymetlidir. böyle adamları bu takıma direktör yapanlar utansın. evet.