çok samimi söylüyorum; normal şartlarda sikseler gitmem ama bazen eş dost muhabbetine denk geliyor, mecburen gidiyorum. bakıyorum, aga diyorum, nedir yani? numarası nedir? yok baba, mantıklı bir açıklaması yok. sadece pahalı.. he bir de bardağın üstüne adını falan yazıyorlar. bu da heralde insanda 'önemlilik hissi' uyandırıyor. bilmiyorum ki..
bakın yanlış anlaşılmasın. gerçekten sevenlere saygım sonsuz, bir şey diyemem.
ama ben çözemedim abi.. saçma geliyor bana. sıratbaksmış.. sikmişim sıratbaksı..