insanlara insanlığını unutturan, oturmak için birbirlerini öldürebileceklerini gösteren ulaşım aracı.
sırf psikolojik araştırma yapmak için içine binmek yeterli.
abi günün her saati o kalabalık, o hayvanlık, o koltuğa saldırma, başkasının oturacağı yere binbir kurnazlıkla oturan insanın sinsi ifadesi, yeri kaptıranın annesi ölmüşçesine üzüntüsü hayalkırıklığı, o itişmeler kakışmalar, şaka mısınız siz ya?
bi gün o insanlar gibi binerken hayvanlaşamadığım için öleceğim sanırım.
sanki beş dakika bekleseler ne olacak? ya da ayakta gitseler? insanlığını kaybetmek yarım saat götünü o koltuğa koymak kadar ucuz mu yani? yazık.