world war z

entry166 galeri
    45.
  1. temposu ve bir çok noktada i am legend'e benziyor.

    bu arada fragmana kandım biraz ekşınlı görünce. 21 haziranda izledim, ilk gündü. bilsem yorumları gerçekten gitmezdim. ama film kötü olduğundan değil, tipim değil. *
    0 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük